Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
    ....... Опасно ли е да я карам така още седмица ?
    Не.Споко.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      а да си сменял температурен датчик?След смяна и при мен бяха такива показанията закачих я на диагностика и всичко се оказа ок.Виж и с търсачката на форума температурата на отваряне напълно на термостата,мисля че беше 98 градуса-т.е. всичко при тебе май е наред.
      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
      156 1,8ТS-99 ......
      EX
      159 1,9 JTD-08

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
        а да си сменял температурен датчик?След смяна и при мен бяха такива показанията закачих я на диагностика и всичко се оказа ок.Виж и с търсачката на форума температурата на отваряне напълно на термостата,мисля че беше 98 градуса-т.е. всичко при тебе май е наред.
        около 92 е
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Това, че датчика е бил сух след като си обезвъздушил системата може да означава духнала гарнитура на главата
          Пипал ли си маркучите на загрят двигател (90 градуса)
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            Това, че датчика е бил сух след като си обезвъздушил системата може да означава духнала гарнитура на главата
            Пипал ли си маркучите на загрят двигател (90 градуса)
            Не съм колега,кои маркучи точно и топли или студени трябва да са ?
            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

            Comment


            • #21
              Първо гледаш,връща ли в разширителния съд през горния маркуч,когато работи двигателя.
              До достигане на около 70 градуса,трябва да са топли само маркучите към радиатора на парното и корпуса на термостата.До тогава маркуча от термостата към радиатора трябва да е студен,като го пипнеш в средата.Малко над тази температура трябва изведнъж да се загрее,тоест термостата отваря.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                Не съм колега,кои маркучи точно и топли или студени трябва да са ?
                Значи започваш с палене с отворена капачка на разширителния съд - ако започне да изхвърля антифриз да 1-2 минути със сигурност е гарнитура. Ако не започне, завиваш капачката и загряваш двигателя докато стрелката покаже 90 градуса, тука вече трябва да имаш представа колко твърди трябва да са маркучите, ако са прекалено твърди (защото охладителната система все пак прави някакво налягане) пак си за гарнитура. Горния маркуч пипаш - при 90 градуса термостата трябва да е отворил и да е топъл. Щом ти прави въздушни възглавници без да си източвал системата най-вероятно е започнала да се предава гарнитурата.
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Първо гледаш,връща ли в разширителния съд през горния маркуч,когато работи двигателя.
                  До достигане на около 70 градуса,трябва да са топли само маркучите към радиатора на парното и корпуса на термостата.До тогава маркуча от термостата към радиатора трябва да е студен,като го пипнеш в средата.Малко над тази температура трябва изведнъж да се загрее,тоест термостата отваря.

                  Ясно това за водата в разширителния съд го забелязах,че връща утре ще проверя и маркучите
                  156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                    Ясно това за водата в разширителния съд го забелязах,че връща утре ще проверя и маркучите
                    Не знам какво разбираш под "връща", но ако на студен двигател и отворена капачка започне да изхвърля (без да даваш газ) направо си търси сервиз да ти свалят главата
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #25
                      Ако гарнитурата е духнала към цилиндър,ще надува маркучите и ще изкачат мехурчета в разширителния съд.Ако е духнала към масленна магистрала,ще меша антифриз и масло и на капачката на маслото ще има една гадна пяна.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X